Seminarium PROSPERUJ JAKO COACH!

Seminarium

PROSPERUJ JAKO COACH!

Warszawa, 24 czerwca 2017

Zarabianie solidnych pieniędzy na coachingu jest dla Ciebie wyzwaniem.

Zastanawiasz się, czy to, co oferujesz jest nieatrakcyjne, czy też rynek nie jest na to gotowy.

Wiesz co? Zbudowanie prosperującej praktyki jest nie tylko możliwe, ale też wręcz proste.

Jeżeli wiesz, co robić.

Seminarium PROSPERUJ JAKO COACH! to cały dzień nauki biznesu coachingowego.

Dobrych praktyk takiego biznesu.

Momentów olśnienia: „Ach, to TAK to muszę robić!”

Zrozumienia, jak to działa i jak to wprawić w ruch.

Aby być coachem i świetnie zarabiać.

Dla coachów, którzy:

nie mają tylu klientów, ilu potrzebują

nie zarabiają jako coach tyle, ile oczekiwali

nie mają poczucia bezpieczeństwa finansowego z tego wynikającego

zarabiają, lecz uzyskiwane dochody nie są spektakularne…

 

Być może nie wiesz, od czego zacząć, jak „wyjść na rynek”.

Może zniechęca Cię słowo „marketing”; chcesz po prostu być coachem.

Może widzisz, że wkładany w rozwój wysiłek nie procentuje dochodami.

Możesz!

Zbudować dobry biznes coachingowy.

Biznes przynoszący dochody oprócz dumy i satysfakcji.

I możesz tego dokonać za pomocą integralnego, uczciwego marketingu.

Pokażę Ci, jak to zrobić.

Podczas seminarium:

zrozumiesz, skąd biorą się Twoje trudności;

zapoznasz się ze skutecznym podejściem;

dowiesz się, na czym faktycznie polega budowanie praktyki;

nauczysz się podstaw integralnego marketingu w tym biznesie;

uwierzysz w siebie.



Co konkretnie zrobimy?

I. FUNDAMENTY BIZNESU COACHINGOWEGO

Jak mówić o coachingu zrozumiale dla swoich potencjalnych klientów.

Dlaczego i jak wybrać specjalizację.

II. SYSTEM MARKETINGOWY

Anatomia systemu umożliwiającego budowanie przewidywalnej praktyki.

Mapa Twojego systemu marketingowego.

III. STRATEGIE MARKETINGOWE

Co naprawdę działa i co nie działa w marketingu coachingu.

Jak wybrać strategie najlepsze dla Ciebie spośród takich jak:

Prezentacje, warsztaty, webinaria. Polecenia. Strona Internetowa. Partnerstwa strategiczne. Marketing bezpośredni. Media społecznościowe. Newsletter. Blog. Video. Networking…

IV. INTEGRALNA SPRZEDAŻ:

Co powinno znaleźć się we wstępnej konsultacji z klientem.

Jak pokazać wartość coachingu i sprawić, by właściwi klienci chcieli Cię zatrudnić.

V. ORGANIZACJA BIZNESU:

Właściwy dla Ciebie model biznesu

Organizacja czasu coacha

Dlaczego właściwie miał(a)byś mi ufać?

Od ponad 6 lat pomagam coachom tworzyć zarabiające praktyki i rozwijać skrzydła biznesowe. Z sukcesem.

Wielu coachów, którzy współpracowali ze mną odnosi spektakularne wręcz osiągnięcia. Są znani w swoich specjalizacjach i ich programy coachingowe są chętnie kupowane.

14 lat temu sama stworzyłam swój własny, doskonale prosperujący biznes life coachingowy – w USA, a potem w Polsce.

Wiem, na czym polegają problemy, z którymi borykasz się, ponieważ kiedyś miałam te same. Wiem też, jak je rozwiązać.

Małgosia prezentuje informacje bardzo konkretnie, wprost, jest bezpośrednia i uczciwa. To, czego się dowiedziałam jest spójne z moimi wartościami. Jestem przekonana, że gdy wdrożę rozwiązania przekazane na seminarium, mój biznes coachingowy będzie prosperował tak, jak sobie tego życzę i będę miała wymarzone efekty. Wysoki poziom wiedzy na temat sprzedaży – etycznej i uczciwej.

Katarzyna

Seminarium jest bardzo praktyczne, świetnie prowadzone, ciekawe, zachęcające do zajęcia się własnym biznesem, dające konkretne narzędzia. Rzeczywiście dające „ogląd z lotu ptaka”! Zmieniłem perspektywy i zobaczyłem kierunek, co dla mnie jest bardzo ważne.

Grzegorz

Coach i trener rozwoju osobistego

Seminarium jest przydatne także dla terapeutów, pozwala spojrzeć z innej perspektywy na rozwój swojej praktyki.

Agnieszka

Psychoterapeutka

Absolutne „must have” dla każdego coacha, który czuje się zielony w kwestiach rozwijania biznesu coachingowego, jak również bardzo rozwijające i pomocne dla tych, którzy „coś wiedzą”, jednak w sposób nieusystematyzowany i nie do końca dostosowany do specyfiki biznesu coachingowego.

Bartek

Coach

Duży impuls dla coachów z różnym doświadczeniem i stażem. Warto było wstać po 3 rano i jechać z Wrocławia. Mnóstwo ciekawej wiedzy (marketing coacha) z przykładami z doświadczeń Małgosi, również tych, które nie dały oczekiwanych efektów.

Małgorzata

Coach

Świetnie przekazana wiedza, duża dawka motywacji do działania. Bardzo polecam!

Wojtek

Szukałam czegoś sprzedażowo/marketingowego dla siebie i swojego biznesu od półtora roku. I lepiej trafić nie mogłam! Konkrety, wskazówki idealnie odpowiadające na moje potrzeby.

Agnieszka N.

Psycholog

Przykłady, konkretne sytuacje. Jasne, czytelne przekazywanie treści. Jedno z najlepszych szkoleń, na jakich byłam. Super!

Warszawa, al. Jerozolimskie 123 A

Golden Floor Plaza

24 czerwca 2017

9:00 – 17:00

Przyznajemy 8 godzin szkoleniowych w Resource Development

 

Cena 395 zł.

Liczba miejsc ograniczona.

Zapisując się na seminarium, akceptujesz Regulamin

ZAPISUJĘ SIĘ!